Drukwerk is meer dan alleen inkt op papier. Het is de visuele uitwerking van jouw bedrijf! De ideale kans om jouw missie, visie en boodschap over te brengen bij jouw potentiële doelgroep. Je kunt drukwerk met elkaar combineren om het totale plaatje te versterken. Door op een subtiele manier verschillende uitingen samen te voegen werk je aan een sterk(er) merk! Dit telt ook bij drukwerk op kantoor. De thuisbasis waar je ook klanten en prospects ontvangt. We nemen je mee in een aantal mogelijkheden zodat jij straks ook aan de slag kunt met drukwerk bestellen.

Merchandise

Het meest voor de hand liggend is de merchandise van het bedrijf. Denk aan T-shirts of truien, aan briefpapier en enveloppen met logo, aan gepersonaliseerde drinkflessen of aan pennen en notitieblokken. Verschillende producten die je dagelijks kunt gebruiken. Deze vallen niet altijd direct op, wat het de stille kracht maakt van jouw merk! Het is niet alleen leuk om uit te delen maar ook nog functioneel om te gebruiken door zowel collega’s als potentiële klanten.

Ideale werkplek

Naast het traditionele en promotiedrukwerk zijn er ook steeds meer innovatieve opties beschikbaar om uitingen te visualiseren of te laten afdrukken. Elk soort drukwerk heeft zijn eigen verhaal, maar wat ongetwijfeld indruk zal maken zijn akoestische panelen. Je kunt akoestische panelen bedrukken om bijvoorbeeld de galm op kantoor tegen te gaan. Er zijn verschillende mogelijkheden;

  • Akoestische bureau schermen
  •  Akoestische scheidingswanden
  •  Akoestische wandpanelen
  • Los akoestisch materiaal

Het voordeel is dat je zelf de juiste formaten kunt aangeven, dit is afhankelijk van de ruimte waarin je de akoestiek wilt verbeteren en waar je akoestische panelen wilt plaatsen. De panelen absorberen en isoleren het geluid.

Weetje: wist je dat akoestisch materiaal voor 90% uit katoenvezels van gerecyclede spijkerbroeken bestaat?

Het belang van eenheid

Een consistente merkidentiteit is de sleutel tot succes in de zakelijke wereld. Elk stuk drukwerk, van visitekaartjes en brochures tot posters en banners, moeten een samenhangend geheel vormen in de juiste huisstijl. Dit zorgt voor herkenbaarheid en bouwt vertrouwen op bij (potentiële) klanten. Wanneer je drukwerk bestelt, is het cruciaal om ervoor te zorgen dat uw merkelementen zoals kleuren, logo’s en slogans consistent worden toegepast. Een uniforme uitstraling versterkt het professionele imago en maakt je bedrijf betrouwbaarder.

Krachtige marketingmogelijkheden

Drukwerk biedt talloze mogelijkheden om marketinginspanningen te versterken. Denk aan gepersonaliseerde relatiegeschenken, waarbij men nog vaker in contact komt met jouw logo of bedrijfsnaam. Of overweeg het plaatsen van opvallende banners op beurzen en evenementen om de aandacht te trekken van voorbijgangers. Met drukwerk kun je een breed scala aan promotiematerialen creëren die de marketingstrategie ondersteunen en het bereik vergroten. Drukwerk is, ondanks de toenemende digitale mogelijkheden, niet weg te denken. Sterker nog, het blijft een goede en persoonlijke manier om nieuwe klanten te werven!

Misschien vind je dit ook leuk...

Populaire Artikelen